حساب اپل آیدی

Apple id نوعی حساب کاربری ویژه سیستم عامل ios است که به نوعی هویت کاربر محسوب می شود. یعنی شما به واسطه اپل آیدی تان در میان سایر کاربران محصولات اپل شناخته می شوید. فرقی ندارد که شما کدام یک از مدل های آیفون یا آیپد را خریداری کرده باشید؛ به هر حال پیش از استفاده از آن نیاز به یک حساب کاربری ویژه دارید.

کاربرد اپل آیدی چیست ؟

برای استفاده از iPhone، iPad، Apple Watch، و انواع مک بوک و آی مک، شما نیاز به یک حساب کاربری دارید که با عنوان اپل آیدی شناخته می شود. کاربرد این سرویس این است که دسترسی کاربران به سرویس های نرم افزاری همچون اپ استور، مک اپ استور، آیکلود، آیتیونز، آی بوک و فیس تایم و آی مسیج را فراهم می کند. هویت کاربران محصولات apple توسط اپل آیدی مشخص شده و با استناد به آن در سرویس های نرم افزاری این برند احراز هویت می شوند.

این حساب کاربری، تمامی محتوای مربوط به شما در سرویس های اپل را ذخیره می کند (حتی موقعیت مکانی و عکس ها شخصی تان را) نکته بسیار مهم در مورد آیدی اختصاصی اپل این است که اگر غیر فعال شده و یا اطلاعات آن به هر دلیلی گم شوند، امکان بازگشت اطلاعات و بازیابی دستگاهی که اپل ایدی روی آن تنظیم شده وجود نخواهد داشت. همچنین ایمیل مورد استفاده apple id باید همیشه در دسترس باشد.

کاربرد اپل آیدی چیست ؟

 

استفاده از اپل آیدی دیگران

حالا که با ماهیت اپل آیدی و نحوه ساخت آن آشنا شدید، بد نیست نکاتی را هم در مورد استفاده از اپل آیدی دیگران بدانید. ممکن است یک گوشی دست دوم خریداری کرده باشید که اپل آیدی قبلی از روی آن پاک نشده است. در این صورت باید بدانید که آیا می توانید از اپل آیدی قبلی استفاده کنید و یا باید یک apple id جدید بسازید.

پیش از هر چیز باید گفت که تنها مزیت استفاده از اپل آیدی دیگران، اطمینان از سالم بودن گوشی خریداری شده است. اما اگر بخواهید برنامه جدیدی نصب کرده و یا سیستم عامل و برنامه های آیفون را بروز رسانی کنید، با مشکل مواجه می شوید. چرا که در این شرایط نیاز به وارد کردن پسورد اولیه حساب کاربری دارید و ممکن است آن را در اختیار نداشته باشید. بنابراین توصیه ما این است که از حساب کاربری قبلی خارج شده و حتما اقدام به ساخت اپل آیدی شخصی خود روی گوشی آیفون خود نمایید.

نظرات و امتیازات

1٫7

نظر شما چیست ؟

برای بهبود خدمات ما نظر دهید